Yurt Dışına Açılan Güvenilir Kapınız
İletişim Numaramız: 0 216 414 77 50
YURTDIŞINA AÇILAN GÜVENİLİR KAPINIZ
ALMANYA'da ÇALIŞARAK üniversite ve yüksek lisans eğitimi !
Devamı
Amerika'da Au Pair kültürel değişim programı sizlere çalışarak İngilizcenizi geliştirebilme imkanı sunar.
Devamı
İngiltere’nin yüksek lisans (Master) eğitimi boyunca part time çalışma izni vermesi...
Devamı
Yüksek öğrenime karar vermiş bir öğrenci için program ve kurum seçimi önemlidir. Üniversitelerde mevcut lisans eğitimi...
Devamıİletişim Numaramız: 0 216 414 77 50
Merhabalar Fatma hanım. Çooook çooook teşekkürler tavsizyeniz için iyi ki de Almanya ya geldim dedim :)). Uzay mühendisliği master bölümü 2 yıllık o yüzden bitmedi henüz. Working student olarak çalışıyorum bir uzay firmasında. Çok sağolun tekrardan kendinizde iyi bakın. oku
Almanya yüksek lisans sürecimdeki profesyonel yaklaşımları ve hızları için Truva ekibine çok teşekkür ederim. Özellikle Fatma Hanım ilk günden itibaren tüm sorularıma sabırla yanıt verdi ve her aşamada çok destek oldu. Sayelerinde beklemediğim kadar hızlı bir şekilde sonuç aldık. Süreci güvenilir ve sorunsuz bir şekilde yönetmek isteyen herkese kesinlikle tavsiye ediyorum. Tekrar her şey için çok teşekkürler oku
Merhabalar Fatma Hanım, eğitimim iyi gidiyor alışmaya çalışıyorum öğrenci evi tuttum orada kalıyorum. Yurttan daha rahat oluyor 600 euro veriyorum oda için ama Allahtan evim merkezi konumda o avantajı çok iyi. Dersler benim Türkiye deki üniversiteme benziyor aslında Türk almandan mezun olduğum için Almanca derslere alışığım :) birde benim sınıfım 6 kişi ve bu dönem sadece 2 kişi başladık aile ortamımız var o çok iyi ve bu bölümü seçen çok yok. İhtiyaç çok fazla Avrupa da bu bölüme o yüzden bayağı kıymetli oluyorsunuz. Okul bayağı bir popüler. Bir de benim sınıfım 6 kişi. Bu dönem sadece 2 kiş... oku
İyi akşamlar Fatma hnm.mesai saatleri dışında çok rahatsız etmemeye özen gösteririm fakat paylaşmak istedim. bugün üç ayrı sınava sokmuslar.Çok şükür geçmiş. Tekrar manevi desteğiniz ve yanımızda olmanızdan ötürü teşekkür etmek istedim.bize güç verdi.minnettariz. oku
Eğitim Güzel gidiyor Fatma hanım. Bir kaç tane konuşma klüperi buldum.. akşamları oraya gidiyorum. Gündüzleri de spor+kurs+tekrar olarak geçiyor. Biraz yoruluyorum günler yoğun geçiyor oku
Belaton House’ta kaldığım yerden oldukça memnunum. Yaşam alanı gayet iyi ve konforlu. Okuldaki arkadaşlarımla sohbet etme fırsatı buluyorum; birlikte kahve içiyoruz, bazen birbirimizin mutfaklarında vakit geçiriyoruz. Ayrıca özel sinema salonları da var, birlikte İngilizce filmler izleyerek keyifli zaman geçiriyoruz. Okula giderken ve gelirken sürekli sohbet ediyoruz. Burada farklı ülkelerden insanlar var ve İngilizcesi iyi olan çok kişi olduğu için konuşma pratiği yapma ve hızlı öğrenme şansı yakalıyorum. Sosyalleşme açısından da çok zengin bir ortam. Okula genelde yürüyerek gidiyorum. ... oku
Merhaba Fatma hanım, gayet iyiyim okulun ilk günü çok verimli geçti benim açımdan.Ev sahibim de gayet sıcak bir insan, beni çok sıcak karşıladı.Gayet iyi hiç problem yok.Bugün şehri keşfediyorum biraz :) şehir çok sakin ve insanlar çok sıcak, benim için de önemli olan buydu oku
Merhabalar Fatma hanım malta da okurken bu kadar yakından ilgilendiğiniz için ve bana destek olduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim pazartesi okul yetkilisiyle görüşeceğim anlayışınız ve hızlı geri dönüşünüz benim için çok değerliydi tekrar teşekkür ederim oku
Merhabalar Fatma Hanım çok teşekkür ederim zaten Almanya'ya geldim diye bitmedi ben ne olursa size artık sorarım asıl maraton şimdi başlıyor :) :) :) oku
Merhaba, Almanya’nın küçük bi kasabasında Aupair olarak ilk haftamı tamamlamak üzereyim. Bu bir hafta içerisinde aile ile bir çok yeri gezdik. Beni paskalya kutlamaları için olan tüm etkinliklere götürdüler. Çok tecrübem olmama ve korkmama rağmen geçen gün yaklaşık 40 kilometre manuel araba kullandım. Asla trafik yok ve herkes kurallara uyuyor bu yüzden rahat bir şekilde araba kullanabiliyorum. Ailenin verdiği elektirikli bisiklet ile mutlaka her gün kasabada dolaşıyorum. Küçük kasabada yaşama fikri başta kötü gelsede şuan iyi ki diyorum :) oku
Merhabalar Fatma hn, İsviçre kaldığım yere çok yakın hafta sonları gidip geziyorum:) Aile İlk hafta bana yapmam gerekenleri gösterdiler görevlerimi anlattılar daha sonra yavaşça bana bıraktılar. İlk günler çok heyecanlıydı :) hala heyecanlıyım ama zamanla alışıyorum. Bazen Almancam yetersiz olduğu için dediklerini tam anlamıyorum ama onlara şöyle söyledim “eğer bi hatam ya da eksiğim olursa lütfen söyleyin tekrar edin” dedim. Onlar da anlayışla karşıladılar, Kendimi çocuklara sevdirmeye çalışıyorum sürekli. Bana alışmaları biraz zaman alacak gibi görünüyor ama sorun değil. Her şey normal... oku
Sizlerinde Almanyadaki au pair sürecimde bana her aşamada destek oldunuz ve kendimi güvende hissetmemi sağladınız . Bu program sayesinde gerçek bir kültürel değişim yaşadım ve farklı bakış açıları kazandım. Hem kişisel gelişimim hem de deneyimlerim açısından çok değerli bir süreçti. Teşekkür ederim Herşey için oku
Adaylar Almanya’da au-pair olmayı seçsin çünkü burada kendilerine katacakları çok şey var. Almanya’da her kültürden insan var ve bu insanlardan öğrenilecek çok şey var. Bunun yanında eğer hedefleri gerçekten biraz Almanca öğrenmekte kendi adıma üç haftadır kursa giden ve bir aydır Almanya’da olan bir au-pair olarak şimdiden dil gelişimimin büyük ölçüde ilerlediğini görüyorum. Çok rahat insanları anlayabiliyorum ve basitçe kendimi ifade edebiliyorum. Kendi adıma aile konusunda da çok şanslıyım çok yoğun olmalarına rağmen çok güler yüzlü tatlı bir Alman ailem var.... oku
Merhabalar, iyiyim Staybridge bugün okula geçmedim ses kayıtm olarak bir sınav daha var bugün belli oldu sınıfım yarın başlamış oluyorum karşılama çok iyiydi okulun direktörü ve manager ile Staybridge geldik :) oku
Merhabalar Fatma Hanım, beni A2 seviyesine geçirdiler. Sınavdan ? aldım. Pazartesi günü deneme sınıfına girip karar vermemi söylediler. Çok çalışıyorum, ama kimse ders çalışmıyor. Odada yalnız başıma ders yapıyorum. Başaracağımı düşünüyorum, A2 çok zor olmamalı. Bir ay içinde arayı kapatırım diye inanıyorum. Kelime ezberi için bir uygulama da satın aldım. Çok teşekkür ederim desteğiniz . oku
Merhabalar, Malta'da oda arkadaşım Tayvanlı bir kız ve gerçekten çok tatlı biri. Birçok yabancı arkadaş edindim; zaten bol bol sohbet ediyoruz. Bizimle bu kadar ilgilendiğiniz için size çok teşekkür ederim. Odam harika, oldukça temiz ve rahat. Mutfağımız da aynı şekilde çok güzel. Gerçekten çok memnunum. Teşekkürler Fatma Hanım. oku
Fatma Hanim merhabalar nasilsiniz? ben hatirlarsiniz belki ama yine de bir kucuk tanitayim tekrar - sizinle 12 yil once Aupair programina gitmistim Boston’a sonra sayenizde yine sizden danismanlik alarak hem F1 hem H1B vizeleri almistim kac kere, tekrar cok sagolun gercekten Her zaman yardimlariniz icin minnettarim ve harika isler cikariyorsunuz cok tesekkur ederim. Artik sizden fikir almadan vize sureclerine girmeye cekiniyorum, o yuzden tekrar ulasmak istedim size . Ben extension icin Turkiye’ye gelecegim bu ay insalah, acaba sizden fikir alma mumkun olur mu acaba surec ile ilgili. Simdid... oku
Fatma hanımcım merhaba ben İrem'in annesi . Nasılsınız ? Ben İngiltere ile ilgili dönüş yapayım dedim. Biz giderken havaalanı polisi pasaporta baktı İrem e vizem var dedi ona bakmadan geç dediler . Sadece uçağa binmeden önce hostes fotoğraflı e vizeyi kontrol etti . İndiğimizde Stansead havaalanına orda ki poliste İrem'le konuştu e vize dedi çok bakmadan okeylediler . bunlar havaalanı işleri. Wembley de tutmuştuk yurdu burası şehir merkezine çok yakın tam bir öğrenci yuvası . Her yer yurt , kafeler restorantlar cadde öğrenci ve genç dolu . Metrodan yurda 6 dakika yürüyorsun o yürüdüğün ... oku
Merhabalar Fatma hanım. Londra ya 24 haftalık Genel İngilizce eğitimi için geldim. Genel olarak öğretmenler çok başarılı, ilgili ve işinde gerçekten iyi. Öğrenci profili de gayet kaliteli. Okul, sizi geliştirecek birçok ek fırsat sunuyor. Öğleden sonra yapılan ücretsiz dersler gerçekten faydalı. Sosyal programları da oldukça keyifli. Herhangi bir sorun yaşadığınızda hemen ilgilenip çözüm üretiyorlar. Bu okulu gerçekten çok sevdim. Tekrar gelme fırsatım olsa yine bu okulu seçerdim. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. oku
Herşey için çok teşekkür ederim şuan çok mutluyum emeğinize sağlık. İyice alıştım herşeyi hallettim ilk günlerde özgüvensizliğim vardı ancak konuşarak onu aştığımı fark ettim.Çok fazla insanla tanıştım. Türk öğrencilerle de tanıştım onlarla da ingilizce konuşuyoruz.Tanıştığım arkadaşlarla genelde hep beraber takılıyoruz .İleri ki haftalarda Londraya gidelim diyoruz birazcık daha adapte olalım.Bir şekilde anlaşıyoruz da aksanlarımıza rağmen .Bugün yurdun resepsiyonundaki kişi ile sohbet ettim yavaş yavaş açılıyorum. Kitabımı yanımda getirdim sizin dediğiniz bana aldırdığınız gramer kitabını onu... oku